Subject: FW: Pärnumaa Põhja-Pärnumaa vald ja Tori vald Põllu tee 4 Juhani IK1172-II muudatus
From: Gunnar Mägi <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Tue, 5 Aug 2025 10:18:29 +0300

Tere

Edastan regimiseks,

Parimate soovidega

Gunnar Mägi

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

5184315

          Valge 4 / 11413 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Tõnu Heinmets <[email-masked]>
Sent: Friday, August 1, 2025 4:37 PM
To: Gunnar Mägi <[email-masked]>
Subject: FW: Põllu - tee 4 - Juhani kinnine läbindamine

Tere, Gunnar

Kirjutan seoses varasemalt väljastatud Transpordiameti kooskõlastusega
IK1172 2. etapi projektile kooskõlastuse nr nr 7.1-2/24/25561-3 (fail
manuses).

Kooskõlastuse digikonteiner google drive lingilt allalaetav:

<https://drive.google.com/file/d/1JiFZxMy0PVvdOzqb3l_7c0Pf2K3SDzao/view?us
p=sharing>
https://drive.google.com/file/d/1JiFZxMy0PVvdOzqb3l_7c0Pf2K3SDzao/view?usp
=sharing

Ehitaja toob välja, et 103,97 km ristumisel T4 maanteega takistab
puurimist paas. Ehitaja pakub välja manuses oleva joonise kohaselt kaabli
paigalduskõrguseid muuta (Uued sügavused.pdf).

Kas Transpordiamet kooskõlastab ehitaja pakutud kaabli paigalduse kõrguste
muudatuse teega ristumisel vastavalt joonisele?

Tõnu Heinmets
Projektijuht

Elektrilevi OÜ
+372 5563 4332 |  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]
Veskiposti 2, 10138 Tallinn |  <http://elektrilevi.ee/> elektrilevi.ee

 <https://www.linkedin.com/company/elektrilevi/>

 <https://www.facebook.com/elektrilevi>

 <https://maru.elektrilevi.ee/>

From:  <mailto:[email-masked]> [email-masked] <
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Sent: Friday, August 1, 2025 3:13 PM
To: Tõnu Heinmets < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: Põllu - tee 4 - Juhani kinnine läbindamine

EXTERNAL EMAIL: Do NOT click links and open attachments unless you
recognize the sender and know the content is safe.

Tere Tõnu!

Vastavalt telefoni vestlusele saadan ka kirja seoses Põllu ja Juhani
kinnistu puurimisega maantee alt. Nimelt kaevates lahti puurimiskaevikut
leidsime, et paasiplaat algab sügavusel 1,5m, mis takistab meid saamast
sügavusi vastavalt ristumisjoonisele.

Eeldusel, et paas püsib kogu puurimise trajektooril umbes-täpselt samal
kõrgusel, siis tegin ka uute sügavuste joonise, mis minu arust otseselt
sügavuste erinevust ei tekita esialgse ristumisjoonisega. Uued sügavused
märkisin rohelisega. Võttes arvesse, et uus maantee tuleb olemasolevast
kõrgemale, siis minu arust igati sobilik lahendus, kuid siiski minu
nägemusest ainukesena ei piisa.

Palun tagasisidet, kas võib teostada kinnist läbindamist paasiplaadi
pealt?

Riho Sokko

+372 555 21 997

AS Elektritsentrum